Strona 1 z 1

Regulamin

: ndz paź 05, 2014 8:39 pm
autor: admin
I. INFORMACJE OGÓLNE
ZABRANIA SIĘ TWORZENIA PRZEZ JEDNEGO UŻYTKOWNIKA WIELU KONT, ORAZ PODBIJANIA LICZBY POSTÓW, LUB ZABIERANIA GŁOSU W DYSKUSJI JAKO INNA OSOBA PRZEZ TEGO SAMEGO UŻYTKOWNIKA. OSOBY ZACHOWUJĄCE SIE W TEN SPOSÓB MUSZĄ LICZYĆ SIĘ Z TYM, IŻ ICH POSTY LUB KOMENTARZE ZOSTANĄ USUNIĘTE !
NIEDOPUSZCZALNE JEST UDZIELANIE OSOBOM TRZECIM DANYCH DO SWOJEGO INDYWIDUALNEGO PROFILU I KORZYSTANIE Z NICH

1. Dostęp do Forum Fundacji posiadają wszyscy użytkownicy publicznej
sieci Internet, bez rejestracji można tylko przeglądać forum,żeby brać aktywny udział, uzytkownik musi się zarejestrować.
2. Uczestnik forum publikuje swoje artykuły, komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność.
3. Nick użytkownika nie może być adresem żadnej strony ani zawierać wyrazów powszechnie uważanych za wulgarne.
3. Zanim założysz nowy temat, zobacz czy już taki nie istnieje - używaj funkcji SZUKAJ
4. Staraj się pisać tak, aby każdy rozumiał o co Ci chodzi. Wystrzegaj się literówek! Ukazują one nie tylko brak umiejętności pisania na klawiaturze, ale również niechlujstwa oraz braku szacunku wobec innych użytkowników forum. Zanim wyślesz post-sprawdź, ponieważ nie ma możliwości edycji postów.

5. Nie pisz wyłącznie DUŻYMI LITERAMI, nie formatuj niepotrzebnie czcionki.
6. Unikaj krótkich postów typu: „współczuje” czy „rozumiem cię!”. Uważane jest to za spam i nie jest mile widziane. Należy także unikać postów nie wnoszących nic do dyskusji.
7. W podpisie, jak i w postach, nie wolno umieszczać linków referencyjnych - np. do gier online czy stron o zarabianiu w internecie.Umieszczanie jakicholwiek reklam np. do stron o zarabianiu w internecie, czy do stron o grach on -line skutkuje natychmiastowym usunięciem konta.
8. Zakazuje się używania zwrotów ogólnie przyjętych jako zwroty wulgarne oraz umieszczania treści erotycznych.
9. Przy publikacji jakichkolwiek materiałów/prac, należy pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich. W przypadku złamania tego punktu - ZBANOWANIE - BLOKADA KONTA I IP UŻYTKOWNIKA.
10. Do przestrzegania regulaminu zobowiązani są zwykli użytkownicy oraz administratorzy forum.
11. Zakazuje się reklamy for o tematyce dokumenty w podpisach, awatarach, treści posta.
12. Maksymalny rozmiar sygnaturki(obrazka) umieszczonej w podpisie nie może przekraczać wymiarów rozmiar pliku: 30Kb, rozmiar grafiki: 100x100 pikseli.
13. Zabrania się obrażania innych użytkowników bez tzw. klasy. Jednakże nawet obrażanie z "klasą" też ma pewne granice.
14. Nie ma obowiązku wypełniać wszystkich pól w profilu. Jeżeli jednak Użytkownik to uczyni, powinien pamiętać, że treści odpowiednio wypełnianych pól oraz treści przedstawiane na obrazkach: avatary, obrazek w podpisie - nie mogą być obraźliwe lub wulgarne.
15. Każde hasło powinno być skomplikowane i trudne do złamania. W uzasadnionych przypadkach, np. zapomnienia hasła, zgubienia go, itp. - Administrator Forum może zmienić hasło na nowe, wskazane na prośbę Użytkownika


II. MASOWA KORESPONDENCJA
1. Rejestracja oznacza akceptację wysyłanych okresowo masowych korespondencji.
2. Masowa korespondencja może być rozesłana:
- okolicznościowo, np. święta,
- w celach informacyjnych,
- w celach reklamowych.
3. Rezygnacja z otrzymywania korespondencji jest możliwa tylko poprzez skasowanie konta

II. UWAGI KOŃCOWE
1. W szczególnych przypadkach administratorzy zastrzegają sobie prawo do nie przestrzegania niektórych punktów tego regulaminu.
2. Osoba nie stosująca się do regulaminu, będzie karana ostrzeżeniami oraz banami.
3. Administratorzy Forum są autorami Regulaminu, mają prawo wprowadzana do niego zmian. Nie są jednak ponad Regulaminem, do zasad przez siebie wprowadzonych mają obowiązek się stosować, dając tym samym przykład dla wszystkich.
4. Administrator to też człowiek, nie bój się zadawać pytań, jeśli czegoś nie wiesz bądź nie rozumiesz. Jednak nieuzasadniona korespondencja na PW jest nie wskazana.